HOLA A TOTS I A TOTES

Blog dedicat a tots els companys que a vegades busquem idees navegant per Internet. Aquesta és la pràctica docent d’una senzilla mestra d’educació especial. Espero que us sigui útil.

dimarts, 21 de maig del 2013

DESGRANANT FAVES DE L'HORT

Justificació
  • Els motius per fer aquesta activitat són varis:
  •  Buscar noves experiències
  • Varietat de sensacions
  •  Descobriment d’un element de l’entorn proper (l’hort de l’escola)
  • Treball de motricitat fina en els casos que sigui possible

Material necessari:
  •     Faves de l’hort
  •      Cistells o coves



.

11 comentaris:

  1. un ejercicio genial para la motricidad, para la tradición, para valorar el trabajo de los demás, para... genial, me encanta. un besote.

    ResponElimina
  2. Ja teniu faves?? Per aqui encara neva sniff
    A partir d'ara quan desgrani m'ho mirare d'un altra manera. Una iniciativa molt interessant
    _Ptns

    ResponElimina
  3. Quina bona idea!
    Els millors recursos són sempre els més senzills. Recordo les hores al costat de la meva àvia escoltant la ràdio i pelant faves i pesols.
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
  4. i que en fas un cop desgranades? te les vas menjar totes tu...?

    ResponElimina
  5. Es molt relaxant y a mès a mès, estan molt bonas
    Una abraçada

    ResponElimina
  6. Un bon exercici motriu. Abans els nens ho feien molt això a casa però ara ja no és una activitat usual.
    Si passes pel meu bloc hi trobaràs un premi.
    Un petó!!

    ResponElimina
  7. Em consta que a la canalla els hi encanta.

    ResponElimina
  8. Hola bones! com va!!! Això aviat arribarà a la seva fi... quines ganes de poder descansar una mica no?
    Al meu bloc t'espera un premi, que et mereixes!
    Petonets

    ResponElimina
  9. Hola! Tens un premi esperant al meu bloc, felicitats!: http://catacricatacrac.blogspot.com.es/2013/05/otro-premio-para-catacricatacrac.html

    ResponElimina
  10. Doncs jo també tinc un premi per a tu... M'encanta la feina que fas!!!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  11. Ametlla, no sé que he fet però no he pogut publicar el teu comentari al bloc!!!
    Petonets!

    ResponElimina